W dniu 29 września 2020 r. odbędzie się posiedzenie Zgromadzenie Związku ...
Informacja o projektach finansowanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Informujemy, że obecnie Związek Międzygminny ?Obra? przy współudziale środków finansowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu..
UWAGA! WNIOSKUJĄCY W SPRAWIE USUNIĘCIA ODPADÓW Z FOLII ROLNICZYCH..
UWAGA ROLNICY!!
Każdy posiadacz tego rodzaju odpadów, który złożył wniosek oraz został zweryfikowany w zakresie możliwości otrzymania
UWAGA!!Możliwość złożenia wniosku o dofinansowanie utylizacji lub demontażu i utylizacji wza jeszcze w roku 2020 r
UWAGA!!!
Związek Międzygminny ?Obra? zawiadamia, że w związku z rezygnacją części właścicieli nieruchomości z udziału w przedsięwzięciu pt. ?Usuwanie w
ZGROMADZENIE ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO
W dniu 8 lipca 2020 r.o odbędzie się posiedzenie Zgromadzenie Związku Międzygminnego "Obra"....
Związek Międzygminny "Obra"
Berzyna 6
64-200 Wolsztyn
e-mail: zmobra@wolsztyn.pl
tel. 68 347 42 70 centrala
tel. 722 363 664 centrala
tel. 68 347 31 63 księgowość
tel. 68 347 31 62 postępowania
fax. 68 347 42 72
NIP 923-15-69-035
REGON 411292527
BDO 000122409
/zm_obra/SkrytkaESP
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Związek Międzygminny "Obra", Berzyna 6 64-200 Wolsztyn
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych ? Marcin Kosicki iod@presstu.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. jako usprawiedliwionego interesu administratora
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty będące zaangażowane w kontakt
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może skutkować niemożliwością nawiązania kontaktu
REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
2012-01-31
Działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1292; zm.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1495. i wymaga wpisu do rejestru.
Przedsiębiorca zamierzający prowadzić działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie działalności Związku Międzygminnego jest zobowiązany do złożenia wniosku o wpis do rejestru.
Podstawa prawna:
1) Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tj. Dz. U. z 2019 r. , poz. 2010 z późn. zm.),
2) załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.), część I ust. 36 pkt 9a (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.),
3) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (T.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096; zm.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1629 oraz z 2019 r. poz. 60, poz. 730 i poz.1133).
Wymagane dokumenty:
1)Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zawierający: a) firmę, oznaczenie siedziby i adres lub imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy, b) numer identyfikacji podatkowej (NIP), c) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada, d)określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Do wniosku należy dołączyć: 1)Dowód uiszczenia opłaty skarbowej. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zawierać: a)firmę, oznaczenie siedziby i adres lub imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy, b)oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia, c)podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
Opłaty:
1.Opłata skarbowa za dokonanie wpisu: 50,00 zł.
2. Opłata skarbowa w przypadku zmiany wpisu : 25 zł
2.Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Miejskiego w Wolsztynie: BZ WBK S.A. I O/Wolsztyn 06-1090-1607-0000-0000-6000-5186
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Organ prowadzący rejestr działalności regulowanej dokonuje wpisu przedsiębiorcy do tego rejestru w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności gospodarczej, dla której rejestr jest prowadzony. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze. Związek Międzygminny ?Obra? dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy, wydając stosowne zaświadczenie.
Tryb odwoławczy:
Od wydanej decyzji odmownej służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem Związku Międzygminnego ?Obra? w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Inne informacje:
W przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych, przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany złożyć do Związku Międzygminnego ?Obra?, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych, składając stosowny wniosek o dokonanie zmiany w wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
W przypadku stwierdzenia braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od otrzymania wezwania. Nieuzupełnienie wniosku we wskazanym terminie skutkuje pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia.